За чисте місто!
головна сторінкаконтактна інформаціякарта сайту
За чисте місто!
» Адреси громадських приймалень

   Центральний офіс

    м. Тернопіль
вул. Листопадова, 2,
тел.  (0352) 42-21-01
e-mail: zamisto@mail.ru

За чисте місто!
» Корисні посилання
Президент України
Урядовий портал
Верховна Рада України
Громадянське суспільство і влада
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНИ
Національний знак єкологічного маркування
Міжнародний Фонд "Єдиний світ"

Обласна державна адміністрація

1. АДРЕСА І РЕЖИМ РОБОТИ   
Адреса: м.Тернопіль - 21, 46021,
вул. М. Грушевського, 7
e-mail: oda@te.gov.ua
Режим роботи:   з 8.00 до 17.15 понеділок-четвер
з 8.00 до 16.00 п'ятниця(з переходом на літній час з 8.00 до 17.00)
Обідня перерва - 13.00.-14.00.
Вихідні дні : субота, неділя  
 
 
 

2. ГОЛОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ


МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ ЦИМБАЛЮК

   Народився 21 листопада 1964 року в селі Пасічна Надвірнянського району Івано-Франківської області.

  У 1988 році закінчив Тернопільський державний педагогічний інститут, у 1998 – Міжрегіональну академію управління персоналом, у 2001 – магістратуру Національної академії внутрішніх справ України.

  Доктор юридичних наук, доцент, професор кафедри філософії права Київського національного університету внутрішніх справ. Автор більш як двадцяти наукових видань.

  Заслужений юрист України. Генерал-лейтенант міліції

  Після закінчення ТДПІ працював директором дитячо-юнацької спортивної школи у селі Кошляки Підволочиського району Тернопільщини.

  З 1988 року розпочав роботу в органах внутрішніх справ. Займав посади начальника управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області, заступника начальника УМВС України в Тернопільській області.

  У липні 2002 року очолив УМВС в Рівненській області.

  У липні 2004 року призначений головою Тернопільської обласної державної адміністрації.

  З 2005 по 2007 рік - начальник Департаменту кримінальної міліції у справах неповнолітніх МВС України, а з січня по грудень 2007 року – начальник Головного управління МВС України у Львівській області.

  З грудня 2007 року по березень 2010 року обіймав посаду начальника ГУМВС України у Полтавській області, а з березня по червень 2010 року - начальника ГУ МВС України у Львівській області.

 

   Указ президента за №697/2010 "Про призначення Михайла Цимбалюка головою Тернопільської обласної державної адміністрації" з'явився на сайті www.president.gov.ua у середу, 16 червня.

 

 

  Цимбалюк Михайло Михайлович

Голова обласної державної адміністрації

·  години прийому

·  контактна інформація

·  здійснює керівництво:

  Коломийчук Василь Степанович

Перший заступник голови облдержадміністрації

·  години прийому

·  контактна інформація

·  здійснює керівництво:

  Головач Микола Йосифович

Заступник голови облдержадміністрації

·  години прийому

·  контактна інформація

·  здійснює керівництво:

  Гоч Петро Володимирович

Заступник голови облдержадміністрації

·  години прийому

·  контактна інформація

·  здійснює керівництво:
 

Фліссак Андрій Антонович

Заступник голови облдержадміністрації

·  години прийому

·  контактна інформація

·  здійснює керівництво:

 
Гузар Ольга Володимирівна

Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації

·  години прийому

·  контактна інформація

·  здійснює керівництво:

 

3. СТРУКТУРА ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІ

 Структура Тернопільської обласної державної адміністрації

  1. Відділ забезпечення діяльності керівництва
  2. Загальний відділ
  3. Організаційний відділ
  4. Патронатна служба
  5. Юридичний відділ
  6. Відділ кадрової роботи
  7. Сектор контролю
  8. Відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи.
  9. Сектор мобілізаційної роботи
  10. Сектор режимно-секретної роботи
  11. Відділ роботи із зверненнями громадян
  12. Сектор інформаційно-комп’ютерного забезпечення
  13. Відділ адміністрування Державного реєстру виборців
  14. Відділ фінансового забезпечення
  15. Сектор господарського забезпечення
 Структурні підрозділи Тернопільської обласної державної адміністрації
  1. Головне управління економіки
  2. Головне управління агропромислового розвитку
  3. Головне фінансове управління
  4. Головне управління праці та соціального захисту населення
  5. Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури
  6. Управління зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності
  7. Головне управління з питань туризму, сім'ї, молоді та спорту
  8. Управління капітального будівництва
  9. Управління містобудування та архітектури
  10. Управління житлово-комунального господарства
  11. Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
  12. Управління освіти і науки
  13. Головне управління охорони здоров’я
  14. Управління культури
  15. Головне управління з питань внутрішньої політики, національностей, релігій, преси та інформації
  16. Служба у справах дітей
  17. Інспекція державного технічного нагляду
  18. Інспекція якості та формування ресурсів сільськогосподарської продукції
  19. Державний архів Тернопільської області
    
    
    
    
    

Примітка:
1.«Гаряча» телефонна лінія проводиться кожного четверга з 11.00 до 12.00 год.
2. Телефон довіри працює щодня з 14.00 -16.00 год. за тел. 52-26-97 (крім вихідних).
3. Відділу забезпечення діяльності керівництва апарату облдержадміністрації забезпечити організацію «гарячих» телефонних ліній, узагальнення та вирішення проблемних питань, які надходять до керівництва облдержадміністрації.ПРИМІТКА: Прийом  громадян проводиться з 11.00 до 14.00 год. Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності державних органів

·  регламентуючі документи

·  порядок оформлення та подання скарг

   Відповідно до ст. 43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", акти місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до органу виконавчої влади вищого рівня або до суду.

   Розпорядження голови державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, Кабінетом Міністрів України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку.

   Накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевої державної адміністрації, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України та актам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою місцевої державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади.

   Скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

   Відповідно до ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

   Відповідно до ст. 248-1 Цивільного процесуального кодексу України громадянин має право звернутися до суду (військовослужбовець - до військового суду) зі скаргою, якщо вважає, що рішенням, дією або бездіяльністю державного органу, юридичної або службової особи під час здійснення ними управлінських функцій порушено його права чи свободи.

   Скаргу в суд може бути подано громадянином, його представником або на прохання громадянина - уповноваженим представником громадської організації, трудового колективу.

   До суб'єктів, зазначених у частині першій цієї статті, рішення, дії або бездіяльність яких може бути оскаржено до суду (суб'єкти оскарження), належать: органи державної виконавчої влади та їх службові особи; органи місцевого самоврядування та їх службові особи; керівники установ, організацій, підприємств і їх об'єднань незалежно від форм власності; керівні органи і керівники об'єднань громадян, а також службові особи, які виконують організаційно-розпорядчі, адміністративно-господарські обов'язки або виконують такі обов'язки за спеціальними повноваженнями.

   До рішень, дій або бездіяльності суб'єктів оскарження належать колегіальні і одноособові рішення, дії або бездіяльність, у зв'язку з якими громадянин вважає, що порушено або порушуються його права чи свободи, створено або створюються перепони для реалізації ним своїх конституційних прав чи свобод або що вжиті заходи щодо реалізації його прав є недостатніми, на нього покладено обов'язки, не передбачені законодавством або передбачені законодавством, але без врахування конкретних обставин, за яких ці обов'язки повинні покладатися, або що вони покладені не уповноваженими на це особою чи органом, його притягнено до відповідальності, яку не передбачено законом, або до нього застосовано стягнення за відсутністю передбачених законом підстав або неправомочною службовою особою чи органом.

   Суб'єкти оскарження несуть відповідальність за невиконання лише тих обов'язків, які були на них покладені законодавчими або іншими нормативними актами.

  Судам не підвідомчі скарги на акти органів виконавчої влади, що підлягають розгляду щодо їх конституційності, а також на акти, що стосуються забезпечення обороноздатності держави, державної безпеки, зовнішньополітичної діяльності держави, збереження державної, військової і службової таємниці.

   Скаргу може бути подано безпосередньо до суду або до суду після оскарження до органу, службовій особі вищого рівня по відношенню до того органу, службової особи, що постановили рішення чи здійснили дії або допустили бездіяльність.

  Скарга подається за місцезнаходженням суб'єкта оскарження.Подання скарги до суду зупиняє виконання оскаржуваного акта. Про подання скарги суд повідомляє державний орган, юридичну чи службову особу не пізніше наступного дня після її прийняття.

   Скаргу може бути подано в суд у двомісячний строк, обчислюваний з дня, коли громадянин дізнався або повинен був дізнатися про порушення його прав чи свобод.У місячний строк з дня одержання громадянином письмової відповіді про відмову в задоволенні скарги органом, службовою особою вищого рівня по відношенню до того органу, службової особи, що постановили рішення чи здійснили дії або допустили бездіяльність, або з дня закінчення місячного строку після подання скарги, якщо громадянином не було одержано на неї письмової відповіді.Пропущений строк для подання скарги може бути поновлено судом, якщо буде встановлено, що його пропущено з поважних причин.

 

   Роз'яснення для гральних закладів щодо необхідності виконання ними вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу.

   Суб’єктам грального бізнесу Тернопільської області Тернопільська обласна державна адміністрація повідомляє, що Верховною Радою України 15 травня 2009 року прийнято Закон України «Про заборону грального бізнесу в Україні», відповідно до статті 2 якого в Україні забороняється гральний бізнес та участь в азартних іграх.

   Під гральним бізнесом, у цьому законі, розуміється діяльність з організації та проведення азартних ігор у казино, на гральних автоматах, у букмекерських конторах та в електронному (віртуальному) казино, що здійснюють організатори азартних ігор з метою отримання прибутку, а під азартною грою - будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає змогу отримати виграш (приз), i результат якої повністю або частково залежить від випадковості. При цьому, Законом України «Про заборону грального бізнесу в Україні» передбачається (стаття 4), що з дня набрання чинності цього  закону видача ліцензій на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор в Україні припиняється, а ліцензії, видані суб’єктам підприємницької діяльності до дня набрання чинності закону, скасовуються.

   З 25 червня поточного року вказаний закон вступив в дію.Таким чином, ліцензії на організацію та утримання тоталізаторів, гральних закладів видані Тернопільською обласною державною адміністрацією є скасованими. Враховуючи зазначене вище, рекомендуємо суб’єктам грального бізнесу області повернути до Тернопільської обласної державної адміністрації ліцензії та їх копії на організацію та утримання тоталізаторів, гральних закладів до 1 серпня 2009 року. Ліцензування грального бізнесу НАЙМЕНУВАННЯ ДОКУМЕНТУ, ЩО ВИДАЄТЬСЯ:
" Ліцензія на провадження діяльності з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів"НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ, згідно з якими надається послуга
ст.10 Закону України від 01.06.2000 року №1775-ІІІ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності",
п.52 Переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001р. №756  ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, які додаються до заяви на видачу ліцензії на провадження діяльності з організації  та утримання тоталізаторів, гральних закладів

1. Заява на видачу ліцензії.


2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності або копія довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчена нотаріально або органом, який видав оригінал документа.


3. Засвідчені в установленому порядку копії установчих документів (для юридичної особи).
4. Засвідчені в установленому порядку копії документів, які підтверджують право власності суб'єкта господарської діяльності або оренди ним виробничих приміщень, необхідних для провадження діяльності з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів.


5. Засвідчені в установленому порядку копії документів, які підтверджують право власності суб'єкта господарської діяльності або оренди ним обладнання, необхідного для провадження діяльності з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів.


6. Засвідчена в установленому порядку копія положення про призовий фонд.

 ТЕРМІН ДІЇ та РОЗМІРИ ПЛАТИ за ліцензію на провадження діяльності з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів
(згідно із Законом України від 01.06.2000 року №1775- ІІІ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" та постановами Кабінету Міністрів України від 29.11.2000р. №1775, від 26.09.2001р. №1246)


1. Термін дії ліцензії на провадження діяльності з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів становить 5 років.


2. Плата за видачу ліцензії на провадження діяльності з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів справляється у розмірі 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (орган ліцензування - Тернопільська обласна державна адміністрація) - 255 грн.


3. За видачу копії ліцензії (для філії або відокремленого підрозділу ліцензіата) справляється плата в розмірі 1 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян - 17 грн.


4. За переоформлення ліцензії справляється плата в розмірі 5 неоподатковуваних мінімуму доходів громадян - 85 грн. Копії переоформленої ліцензії видаються безкоштовно.


5. За видачу дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої ліцензії справляється плата у розмірі 5 неоподатковуваних мінімуму доходів громадян - 85 грн.


6. Заміна бланків раніше виданих ліцензій на бланки ліцензій єдиного зразка та видача копій здійснюється органом ліцензування безоплатно.

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ СПЛАТИ ЗА ЛІЦЕНЗІЮ

Банк одержувача:   

- УДК в Тернопільській області       

Розрахунковий рахунок                      - 31414511700001

символ звітності                                - 511ЗКПО

одержувача                                      - 23587539

код бюджетної класифікації                - 14060200

найменування платежу                      - плата за видачу ліцензії               

МФО (код банку)                               - 838012  

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН – ЗАЯВНИКІВ
на одержання ліцензії з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів

Прізвище, ім'я, по-батьковіПосадаДні прийомуКабінет, телефон

 

ОНИЩУК
Наталія Олегівна

головний спеціаліст
відділу з питань розвитку
підприємництва та регуляторної політики головного управління економіки облдержадміністрації
понеділок - п'ятниця
10 00 – 16 00 год.
каб. 832,
тел. 52-01-51

 

Розпорядження голови обласної державної адміністрації №190 від 17 березня 2008 року "Про перевірку дотримання ліцензійних умов гральними закладами області".  

Перелік інформаційних та інших послуг
електронної інформаційної системи "Електронний Уряд"

N п/п Найменування інформаційних та інших послуг
Громадянам України
1 Соціальний захист
1.1 Соціальний захист пенсіонерів
1.2 Соціальний захист непрацездатних громадян
1.3 Соціальний захист ветеранів праці та інших громадян похилого віку, ветеранів війни, ветеранів військової служби і ветеранів органів внутрішніх справ
1.4 Соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
1.5 Система пільг
 Державні субсидії
2 Правова допомога громадянам
2.1 Захист прав споживача
2.2 Соціально-трудові відносини
2.3 Захист прав приватної та інтелектуальної власності
2.4 Майнові відносини
2.5 Звернення громадян (Закон України "Про звернення громадян". Графік та порядок здійснення приймання громадян в органах виконавчої влади)
2.6 Судочинство
2.7 Нотаріат
  
3 Громадянство України
3.2 Припинення громадянства
4 Свобода пересування та вільний вибір місця проживання
4.1 В'їзд
4.2 Виїзд
4.3 Пересування на території України
4.4 Реєстрація та облік фізичних осіб за місцем проживання/перебування
5 Правовий статус іноземців, осіб без громадянства
5.1 Імміграція
5.2 Біженці
5.3 Притулок
6 Робота
6.1 Біржа праці
6.2 Вакансії
6.3 Робота за сумісництвом
6.4 Працевлаштування
6.5 Права працюючих
6.6 Соціальне страхування
6.7 Страхування від нещасних випадків та професійних захворювань на підприємствах
6.8 Реалізація програм із запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням
6.9 Відшкодування збитків від нещасного випадку на виробництві
6.10 Профспілки
6.11 Робота за кордоном
7 Сім'я, дім, житло
7.1 Сімейне право
7.2 Діти
7.3 Державна допомога сім'ї
7.4 Комунальні платежі
7.5 Будівництво, ремонт, перепланування житла
7.6 Житлове кредитування
7.7 Послуги бюро технічної інвентаризації
7.8 Приватизація житла
7.9 Субсидії та пільги
7.10 Купівля/продаж нерухомості, землі
7.11 Оренда нерухомості, землі
7.12 Страхування майна
8 Здоров'я
8.1 Сімейна медицина
8.2 Безкоштовне медичне обслуговування
8.3 Медичне страхування
8.4 Профілактика захворювань
8.5 Санітарно-курортне лікування
8.6 Лікування за кордоном
9 Освіта
9.1 Освіта в кредит
9.2 Дистанційна освіта
9.3 Навчання у вищих навчальних закладах
9.4 Програми обміну
9.5 Програми розвитку освіти
9.6 Професійно-технічна освіта
9.7 Військова освіта
9.8 Працевлаштування випускників
10 Молодь
10.1 Державні молодіжні програми
10.2 Молодіжне кредитування
10.3 Професійна орієнтація молоді
10.4 Професійна армія
10.5 Військово-патріотичне виховання молоді
11 Культура та духовність
11.1 Національні меншини, мовна політика, державна етнокультурна політика
11.2 Інформаційна політика в Україні
11.3 Культурна спадщина
11.4 Релігії та релігійні організації
12 Екологія
12.1 Використання ядерної енергії та радіаційна безпека
12.2 Чорнобиль
12.3 Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій
12.4 Природокористування та охорона навколишнього середовища
12.5 Санітарний контроль
12.6 Гідрометеорологічні умови в Україні
13 Виїзд за кордон
13.1 Порядок оформлення
13.2 Реєстрація та облік фізичних осіб за місцем проживання/перебування
13.3 Представництва України за кордоном
14 Наука і технології
14.1 Наукова діяльність
14.2 Науково-технічний розвиток
15 Права людини
15.1 Права людини
15.2 Права жінок
15.3 Права дітей
16 Розвиток соціальної сфери села
16.1 Реформування земельних відносин
16.2 Розвиток ринкових відносин в агропромисловому комплексі
16.3 Програма розвитку села
16.4 Сільська молодь
16.5 Ресурси для розвитку соціальної інфраструктури села
16.6 Сфера зайнятості, створення умов для зростання доходів сільського населення
16.7 Поліпшення умов соціально-культурного обслуговування сільського населення
16.8 Житлово-комунальне і дорожнє господарство
16.9 Сфера платних послуг
17 Проблеми соціальної групи
17.1 Ув'язнені
17.2 Наркозалежні
17.3 Проституція
18 Доходи
18.1 Оподаткування
18.2 Додаткові прибутки
18.3 Спадщина
18.4 Заробітна плата
19 Спорт і туризм
19.1 Олімпійський рух
19.2 Програма розвитку туризму і спорту
19.3 Україна туристична
20 Зв'язок, телекомунікації та інформатика
20.1 Інформатизація
20.2 Зв'язок
  
Юридичним особам України
1 Утворення підприємств
1.1 Реєстрація підприємств
1.2 Колективний договір
1.3 Власність і корпоративне управління
1.4 Реформування власності
2 Сертифікація і ліцензування
2.1 Види діяльності, що підлягають сертифікації та ліцензуванню
2.2 Ліцензування: порядок, документи
2.3 Сертифікація: порядок, документи
2.4 Стандарти
2.5 Атестація установ, організацій, підприємств
3 Макроекономіка
3.1 Реальний сектор
3.2 Стратегічне планування
3.3 Регіональні програми розвитку
3.4 Конверсія колишніх військових об'єктів, яка здійснюється Урядом України
3.5 Державні програми розвитку
3.6 Державна закупівля
4 Зовнішньоекономічна діяльність
4.1 Зовнішньоекономічна політика держави
4.2 Митне регулювання
4.3 Фінансове регулювання
4.4 Міжнародні угоди
4.5 Міжнародні організації
5 Інвестиційна діяльність
5.1 Внутрішні інвестиції
5.2 Зовнішні інвестиції
5.3 Державна інвестиційна політика
5.4 Вільні економічні зони
5.5 Інноваційна діяльність
6 Захист інтересів підприємств, регуляторна політика
6.1 Об'єднання підприємств і підприємців
6.2 Захист конкуренції
6.3 Корупція та боротьба з нею
6.4 Регуляторна політика
7 Фінансовий ринок
7.1 Ринок банківських послуг
7.2 Послуги на фондових ринках
8 Політичні партії. Адвокатські об'єднання. Об'єднання громадян
8.1 Повноваження Мін'юсту щодо реєстрації та легалізації
8.2 Реєстрація політичних партій
8.3 Реєстрація адвокатських об'єднань
8.4 Легалізація об'єднань громадян
8.5 Єдиний державний реєстр об'єднань громадян та благодійних організацій
  
Державним службовцям України
1 Правові засади
1.1 Правовий статус державного службовця
1.2 Соціальний захист державного службовця
1.3 Адміністративна реформа
1.4 Стажування за кордоном
2 Кадрові питання
2.1 Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад
2.2 Кадровий резерв
2.3 Атестація
2.4 Центри перепідготовки та підвищення кваліфікації
2.5 Відпустка
2.6 Відрядження
3 Діловодство
3.1 Регламенти діяльності державних установ
3.2 Форми, зразки документів, інструкції
3.3 Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів в Міністерстві юстиції України
3.4 Електронний документообіг
4 Інформатизація органів державної влади
4.1 Національна програма інформатизації
4.2 Електронна інформаційна система "Електронний Уряд"
  
Міжнародній спільноті
1 В'їзд до України
1.1 Посольства та консульства
1.2 Умови в'їзду
1.3 Митне регулювання
1.4 Зовнішня міграція
1.5 Міжнародні організації
2 Бізнес в Україні
2.1 Інвестування
2.2 Створення спільних підприємств
2.3 Торгівля
2.4 Науково-технічне співробітництво
3 Україна на світовій арені
3.1 Зовнішня політика
3.2 Євроінтеграція 
3.3 Єдиний інформаційний простір

 

Станом на          2010 року  

Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль-21, вул.М.Грушевського,8,   факс  43-23-73

Керівництво обласної державної адміністрації

725

ЦИМБАЛЮК Михайло Михайлович

52-07-88

 

706
КОЛОМИЙЧУК Василь Степанович
52-91-11
  

709

ФЛІССАК Андрій Антонович

52-31-04

 

746

ГОЧ Петро Володимирович

52-25-32

 

710

ГОЛОВАЧ Микола Йосифович

52-26-61

 

750

ГУЗАР Ольга Володимирівна

52-30-61

 

 

 

 

 

Патронатна служба

726

ОЛЕКСИШИН Володимир Іванович

52-67-37

 
 

724
707

БІЛИК Оксана Ярославівна
ЛЕСЮК Павло Михайлович

52-07-88
52-30-01

724

КІНДЯК Зоряна Ростиславівна

52-07-88

714

МАЛЯРИК Ігор Володимирович

43-03-57

 

724
724
724

СТЕЦЬ Тетяна Петрівна
ІВАСЕНКО Любов Іванівна
АДАМСЬКИЙ Ярослав Валентинович

52-07-88
52-07-88
52-07-88

 
 

724

БЕРНАДИН Любомир Андрійович

52-07-88

724

БУКОВСЬКИЙ Віктор Дмитрович

52-07-88

Сектор прес-служби  (ел.пошта: zmi@te.gov.ua)

703

 

52-07-05

703

БОДНАР Марія Ігорівна

52-06-29

 

Відділ забезпечення діяльності керівництва

726

ГУК Володимир Михайлович

52-21-35

 

721
737

КОРОЛЬ ОксанаОлександрівна
ПЕТРУК Володимир Васильович 

52-34-15
52-25-28

716

КОВАЛЕНКО Володимир Васильович

52-34-67

 

721

НАГУЛЯК Петро Федорович

52-34-67

 

716

БЕЛОШИЦЬКИЙ Руслан Анатолійович

52-32-59

 

705

ХАЛУПНЯК Наталія Ярославівна

52-91-11

 
    

745

ГОРПИНЮК Наталія Петрівна

52-25-32

 

Сектор протокольних заходів
747              ШИМАШИС Майя Сигизмундівна                          52-34-84
748              БЕСЯДА Іван Михайлович                                      52-01-17
748                                                                                                   52-01-17
Організаційний відділ

751

БЕСПОПОВЦЕВА Світлана Теодозіївна

52-72-52

 

730

ЯКИМІВ Мирослав Михайлович

52-05-51

 

732

МАНДЗЮК Леонід Юрійович

52-14-96

 

732

МИРОНЯК Ольга Іванівна

52-25-68

 

733

СИСАН Ліна Станіславівна

52-24-83

 

733

ОБІЗЮК Людмила Павлівна

52-24-83

 
    

735

САВИЧ Ростислав Степанович

52-33-14

 

735

 

52-30-63

 

736

ЗАРІЦЬКИЙ Анатолій Іванович

52-52-85

 

736

ВИСОЦЬКИЙ Зеновій Якимович

52-30-88

 
    
    

752

ГРИГОР”ЄВ Михайло Вікторович

52-31-83

 

752

ВОВК Ольга Богданівна

52-33-27

 
    

Загальний відділ

720

МУЯССАРОВА Неоніла Василівна

52-34-78

 

718

ЛИЦАР Іванна Іллівна

52-27-20

 

810

БОБРІВЕЦЬ Ніна Василівна

52-01-33

 

810

ЧИРКА Тамара Петрівна

52-33-51

 

811

ПАРТИКА Наталія Романівна

52-33-51

 
811СТЕЦЕНКО Наталія Євгенівна

52-33-51

 
    
719БЕНДЗАР Віра Йосипівна52-08-04 

719

БУКОВСЬКА Світлана Іванівна

52-08-04

 

719

РУСИН Світлана Йосипівна

52-08-04

 
802НАКОНЕЧНИЙ Роман Іванович52-08-04 

713

СИРОТЮК Ганна Василівна

52-33-56

 

717

ХАБУРСЬКА Галина Михайлівна

52-26-67

 

717

МАЦЬКІВ Надія Богданівна

52-26-67

 
    

Сектор  контролю

 

 

 

 

712

ХРИСТІЯН Людмила Романівна

52-31-91

 

712

ШТУНДЕР Мирослав Федорович

52-31-91

 

712

САВКІВ Микола Степанович

52-30-74

 
    
    
    

Юридичний відділ

741

ІЩУК Віталій Петрович

52-31-41

 

737

БАРАНЮК Андрій Зіновійович

52-01-11

 
737
ПЕТРУК Володимир Васильович52-01-11
  

741
739

СТЕФАНІВ Ігор Іванович
ШКУРАТ Олександр Прокопович

52-01-19
52-32-66

 

739

КАЛИНЯК Сергій Васильович

52-32-66

 

Відділ кадрової роботи

738

ЦИКЛИНЯК Петро Петрович

52-22-89

 
    

743

БІРКОВА Олександра Тадеївна

52-05-60

 

743

ДОВБНЯ Галина Володимирівна

52-05-60

 

742

   

744

ГНІДА Наталія Степанівна

52-32-71

 

744

ДЕМБОРИНСЬКА Ірина Мирославівна

52-32-71

 

744

МАСЛЯК Галина Йосипівна

52-27-00

 

Сектор взаємодії з правоохоронними органами  

543

 ДОВГИЙ Борис Ярославович

52-01-81

 

542

ТИЧИНСЬКИЙ Олег Володимирович

52-32-82

 
    
    

542

ДУБЧАК Петро Іванович

52-25-76

 
    

Сектор мобілізаційної роботи

722БЕЗКОРОВАЙНИЙ Анатолій Пантелійович52-08-77 

722

МУЩЕНКО Сергій Миколайович

52-08-77

 
 

 

 

 

Сектор оборонної роботи

723ТАБАЧУК Олександр Олександрович 52-31-53 
723МІЩЕНКО Олег Михайлович 52-31-53 

Сектор режимно-секретної роботи

823

МАРУЩАК Орест Михайлович

52-34-70

 

823
823

ІЩЕНКО Сергій Миколайович
СІЧКАР Сергій Борисович

52-34-70
52-34-70

 

Відділ роботи із зверненнями громадян

114

КОПАЧУК Ігор Степанович

52-25-82

 

115

КІНДЖИБАЛА Надія Семенівна

52-01-43

 

115

ГОЛИК Оксана Григорівна

52-01-43

 
    

112

ПОДСАДНЮК Галина Степанівна

52-26-97

 

112

ГАЛАЙЧУК Валентина Платонівна

52-26-97

 

112
751

СУХ Людмила Вікторівна
КАЗМІРУК Юлія Іванівна

52-26-97
52-30-61

 

Сектор інформаційно-комп”ютерного забезпечення

729

ВОЗНЯК Володимир Степанович

52-05-71

 

734

ГОРБЕНКО Олександр Григорович

52-26-33

 

734

КРИВА Ольга Миколаївна

52-26-33

 
    
    
    

Відділ адміністрування Державного реєстру виборців

302

ЖОВТЮК Василь Ярославович

52-28-38

 

303

БОЙКО Ігор Романович

52-28-38

 

303

ГАЙДАМАХА Віталій Володимирович

52-28-38

 

Відділ фінансового забезпечення

754

ПАЛАМАР Любов Петрівна

52-25-80

 

753

КОГУТ Лариса Володимирівна

52-30-85

 

753

ПЕТРОВСЬКА Віра Григорівна

52-30-85

 

740

ЛИТВИН Олександра Зіновіївна

52-05-03

 

740
703

НЕЧИПОРУК Тетяна Володимирівна
ГОЛОВКО Олександра Миронівна

52-05-03
52-06-29

 

Сектор господарського забезпечення

417

ДУДА Олександр Петрович

52-20-29

 

417

ДУБИК Василь Степанович

52-20-29

 

417

БОЙКО Петро Миколайович

52-20-29

 

104
724
705

ГНЕЦЬКО Василь Михайлович
МАРЧАК Роман Іванович
БУТЕНКО Володимир Федорович

52-20-29
52-07-88
52-91-11 

 

Тернопільська обласна рада
46021, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8,  факс 52-21-05

634

КАЙДА Олексій Петрович

43-11-16

 

657

ДУЛЕБА Ігор Богданович

52-20-56

 

652

ТАРАШЕВСЬКИЙ Сергій Олександрович

43-02-07

 

654

БОБЕРСЬКИЙ Олег Володимирович

52-01-87

 

651

СТАДНИК Олександр Михайлович

25-66-33

 

602

 

43-51-39

 

Секретаріат голови та заступників голови обласної ради
(патронатна служба на правах відділу)

600

ГУСАК Софія Петрівна

52-06-94

 

658

СИДЯГА Віталій Романович

25-88-03

 

634

ВОЛЯНЮК Мирослава Василівна

43-11-16

 

601

ЛЕВЧЕНКО Валерій Дмитрович

25-37-52

 

601

ГОГУСЬ Володимир Броніславович

25-37-52

 

653

ДАХ Ольга Василівна

43-02-07

 

Відділ організаційного забезпечення діяльності ради

655

ВИБИРАНИЙ Павло Васильович

52-05-80

 

644

ФЕРЕНЦ Тетяна Жданівна

25-87-74

 

641

ШИМКО Тетяна Михайлівна

52-20-56

 

640

ПЕТЛЮХ Любомир Мар”янович

25-95-61

 

640

КОВАЛЬКОВ Юрій Федорович

25-95-61

 

Відділ документообігу та контролю

635

БІЛЕЦЬКИЙ Володимир Ярославович

25-69-69

 

601

УСИК Григорій Дмитрович

25-37-52

 

647

ОЛІЙНИК Наталія Богданівна

25-86-07

 

647

СОПЕЛЬ Марія Олексіївна

25-86-07

 

647

ІВАНІНА Наталія Леонтіївна

25-86-07

 

646

ДМИТРИШИН Петро Васильович

25-86-07

 

Відділ юридичного забезпечення

645

СЕМЧИШИН Валентин Адамович

25-87-74

 

642

ГОРІШЕВСЬКА Наталія Іванівна

25-87-74

 

Відділ соціально-економічного розвитку та бюджетного планування

639

ЧУБАТИЙ Володимир Євгенович

52-34-56

 

641

КОВАЛЬЧУК Ярослав Володимирович


Управління, відділи та інші структурні підрозділи  ОДА

Головне управління економіки
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-33-83 (admin@economy.gov.te.ua)

 

Начальник  

ГЕЦЬКО Василь Володимирович

52-33-83
25-25-85

 

Перший заступник

Іващук Ігор Євгенович

52-21-79

 

Заступник

Гоць Василь Іванович

52-25-33

 

Заступник

ДЕМЧУК Євген Гнатович

52-24-02

 

 

 

 

 

Головне управління агропромислового розвитку
46000, м.Тернопіль,вул.Князя Острозького,14, факс 52-10-68,52-46-00

 

Начальник

ХОМА Андрій Іванович

52-07-84
52-00-92

 

Перший заступник

СТАХІВ Володимир Миронович

25-44-52

 

Заступник

 

25-26-27

 

Заступник

СОБКО Степан Федорович

52-06-13

 

Заступник

КІЧАК Василь Васильович

52-33-89

 

 

 

 

 

Головне фінансове управління
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-00-27

 

Начальник

ПИРІГ Ігор Миколайович

52-10-83

 

Перший заступник

СКИБИЛЯК Степан Іванович

52-08-59

 

Заступник

БУЙ  Любов Петрівна

52-24-53

 

Заступник

ПАТЕЛЮХ Богдан Михайлович

52-14-75

 

 

 

 

 

Головне управління праці та соціального захисту населення
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-21-51 (admin@sobes-ter.gov.ua)

 

Начальник

ПОГОРІЛА Софія Володимирівна

52-05-81
52-21-51

 

Перший заступник

Долинний Володимир Васильович

52-33-61

 

Заступник

ГОРИНЬ Орест Миколайович

52-21-22

 

 

 

 

 

Головне управління розвитку інфраструктури
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-03-73 (boruk@upoda.gov.te.ua)

 

Начальник

НАНОЦЬКИЙ Леонід Васильович

52-03-73
52-03-08

 

Перший заступник

БОРУК Тарас Михайлович

23-51-33

 

Заступник

КАМІНСЬКИЙ Лев Йосипович

52-24-76

 

Заступник

ВЕРБІЦЬКИЙ
Михайло Костянтинович

52-34-31

 

 

 

 

 

Управління зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 25-38-64

 

Начальник

КРАВЕЦЬ Василь Павлович

   25-38-64

 

Заступник

ТЕСЛЮК Оксана Іванівна

52-24-11

 

Управління з питань туризму, сім'ї, молоді та спорту
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 43-00-35

 

Начальник

БОЛЕЩУК Володимир Михайлович

52-12-74

 

Заступник
В.о. заступника

ЛИСЕВИЧ Михайло Васильович
ІГНАТЕНКО Віталій Михайлович

43-35-29
52-07-54

 

Управління капітального будівництва
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 25-08-48

 

Начальник

ОЛІЙНИК Юрій Володимирович

52-20-93

 

Заступник

МАКАР Петро Миронович

 

52-30-59

 

Управління містобудування та архітектури
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-00-63

 

Начальник

ЗАЛІЩУК Олег Юрійович

52-25-71
52-00-63

 

Заступник

ЯКИМУК Віктор Васильович

52-03-10

 

 

 

 

 

Управління житлово-комунального господарства
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-23-24 (vizkg@tr.ukrtel.net)

 

Начальник

СТЕПАНОВА Марія Миколаївна

52-10-20
52-23-24

 

Заступник

МАЛИЙ Василь Павлович

25-05-35

 

 

 

 

 

Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
46000, м.Тернопіль, вул.Родини Барвінських, 10, факс 52-01-04

 

Начальник

СІНГАЛЕВИЧ Орест Васильович

52-06-22

 

Заступник

БАБІЙ Іван Іванович

23-50-84

 

 

Оперативний черговий

52-10-05

 

 

 

 

 

Управління освіти і науки
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-21-14

 

Начальник
Заступник

ЗАПОРОЖАН Іван Григорович
РАВЛІВ Ігор Петрович

52-23-53
52-21-14

 

Заступник

ПІХУРКО Оксана Віталіївна

52-24-63 

 

 

Головне управління охорони здоров”я
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-25-83

 

Начальник

ОНИСЬКІВ Богдан Омелянович

52-10-71

 

Заступник

БУРТНЯК Михайло Миколайович

25-75-21

 

Заступник

ОВЧАРУК Віктор Вікторович

52-03-76

 

 

 

 

 

Управління культури
46000, м.Тернопіль, бульвар Т.Шевченка, 6, факс 25-48-54

 

Начальник

ШЕРГЕЙ Григорій Платонович

52-31-80
25-48-54

 

Заступник

ФРАНКІВ Михайло Омелянович

52-34-35

 

 

 

 

 

Головне управління з питань внутрішньої політики, національностей, релігій, преси та інформації
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-22-25 (info@uvp.gov.te.ua)

 

В.о. начальника

ТКАЧ Володимир Михайлович

52-22-25

 

Заступник
Заступник

АТАМАНЧУК Петро Миколайович
Кульчицький Ігор Володимирович

52-34-26
52-22-52

 

Відділ у справах преси та інформації головного управління з питань внутрішньої політики, національностей, релігій, преси та інформації

Ел.пошта: yurko@te.gov.ua

Заступник начальника головного управління - начальник відділу ЗАРУЦЬКИЙ Юрій Романович                                                 43-11-05

ГУДИМА Петро Ярославович                                                  52-33-80

 

   

 

Служба у справах дітей
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8, факс 52-21-81 (ssn_toda@tr.ukrtel.net)

 

Начальник

ГЕРАСИМІВ Степан Романович

52-63-63

 

Заступник 

ЛИПКА Василь Іванович

52-21-81

 

Інспекція державного технічного нагляду
46000, м.Тернопіль, вул.Микулинецька, 46, ПК “Ватра”,  факс 52-13-26

 

Начальник

 

52-01-45

 

Заступник

КІСІЛЬ Іван Степанович

52-13-26

 

 

 

 

 

Інспекція якості та формування ресурсів сільськогосподарської продукції
46000, м.Тернопіль, вул.Князя Острозького, 14, факс 52-25-73

 

Начальник

КОЗИРА Тарас Ілліч

52-25-73

 

Заступник

Джинджиристий СергійЯрославович

52-25-73

 

 

 

 

 

Державний архів Тернопільської області
46000, м.Тернопіль, вул.Сагайдачного, 14, факс 52-26-18

 

Директор

ГУМЕН Юрій Євгенович

52-26-18

 

Заступник

ХАВАРІВСЬКИЙ Богдан Васильович

52-24-40

 

 

черговий

52-44-95

 

 
Повернутись до розділу Наша Тернопільщина
» Додаткові розділи
» Фотоматеріали
» Медіа файли
Перше засідання громадської ради з питань екології
Перше засідання громадської ради з питань екології
 Переглянути відео
 Усі відео матеріали
» Пошук по сайту
» За чисте місто!
© ТОГО «За чисте місто!»

Про організацію        Наша Тернопільщина        Нормативно-правові документи        Громадські приймальні        Діяльність організації        Засоби масової інформації        Корисна інформація        Зворотній зв’язок
Створення сайтуweb-студія «Kenga» Web-студія «Kenga»